mandag 27. juli 2009

Pennie Pockets!


Today has been a busy day, sewing for hours:) And this is what I made:



Pretty, right? I just love red and white fabric.


Added some of my old buttons, wich I got from a relative who was collecting just about everything. When he passed away, I got a big box with thousands of buttons, sorted them, and I dont need to buy another button in my lifetime:)


These pennie pockets was so fun to sew, so thank you to Monica at http://thehappyzombie.com/blog/ for the pattern.

I think these will be christmas presents for my friends, maybe with some candy in them. Another photo:

I dag har det vært en travel dag, med timevis ved symaskinen:)

Og over her ser dere hva jeg har sydd. Er de ikke vakre? Jeg elsker røde og hvite stoffer.

Jeg sydde også på noen av de gamle knappene mine, som jeg har arvet etter en slektning som samlet på ca alt mulig. Da han gikk bort, fikk jeg en stoooor eske med tusenvis av knapper. Så jeg trenger ikke kjøpe en eneste knapp mer i mitt liv:)

Disse var kjempemorsomme å sy, så tusen takk til Monica på http://thehappyzombie.com/blog/ for mønsteret.

Jeg tror jeg kommer til å gi disse som vennegaver til jul, med noe godt oppi:)

Ingen kommentarer: