fredag 24. juli 2009

Pink! Rosa!

This is my latest project, sewing something pink for a little relative of my fiancee. She just loooove pink (what little girl doesen't when she's 4 years old? ).
Still trying to figure out the layout of the quilt, hopefully I will find out this weekend.

Her er mitt siste prosjekt, noe i rosa til en liten slektning! Hun eeelsker rosa (hvilken 4-årig jente gjør ikke det?).
Prøver fremdeles å finne ut en layout til quilt'en, forhåpentligvis finner jeg på noe i helgen...




By the way; have you seen my little helper? Well, not so much of help from him, but he is very interested in my sewing projects...

And I know he looks funny, I had to take him to the vet , sedate him and cut his fur... He is NOT happy when I try to comb/brush him! Looks like I have been fighting every time I try.

Her er et bilde av min lille hjelper, det er vel ikke så mye hjelp å få, men han er veldig interessert!

Og han ser rar ut, jeg vet;-) Han må bedøves for i det hele tatt å få stelt med pelsen hans... Hver gang jeg prøver å kjemme ham, ser det ut som jeg har vært i krigen... Derfor klippes han hver vår.


1 kommentar:

Nina In Norway sa...

Yummy! I love pink. Just like any 4....('ty)
year old girl. The blocks are just great.