torsdag 6. august 2009

More bags! Flere vesker.




I got so inspired when I made the red bag from my last post, that I made a few more. One of these will be my "frienship bag swap" item! At least I think so... But it's not impossible that I make more of these.
The green ones have a lot of buttons sewed on, nice work to do while watching TV. But my fingertips did not like the needle tonight, so they are a bit sore:-)
These bags are made out of mostly scraps, fun to pick and mix colors.
Jeg ble så inspirert når jeg sydde den røde vesken fra den forrige posten min, at jeg måtte lage noen fler! En av disse vil bli min "friendship bag swap" veske, iallefall tror jeg det. Men det er ikke umulig at jeg lager flere av disse små veskene, for dette var morro.
De grønne veskene har påsydd en masse knapper, fint TV-arbeid. Men fingertuppene mine er såre i kveld, nålen var spiss:-)
Veskene er for det meste laget av rester, morro å mixe og matche farger.














3 kommentarer:

LeKaQuilt sa...

Veskene dine er kjempe fine - Jeg skal prøve meg på å sy småvesker - også får jeg se om jeg også skal bli med i veske swap - er jo litt spennende å se hva som detter ned i postkassen etterhvert:o) Blir innspirert av din iver og av de flotte veskene !!

Synnove sa...

Tusen takk skal du ha! Jeg synes det er morro å sy småting, fort ferdig;-) Alle tingene jeg syr, skulle helst vært ferdig i går!

materialgirl sa...

I posted comments on your bags on the Friendship Bag flickr group. I love your bags, they are so creative! I am hoping my swap partner will be someone from a different country lol (I'm in the USA). If not, then maybe you would like to swap one of your bags with me too?