torsdag 3. september 2009

Sneak peek!


Just a little sneak-peek of my first finished project for the stitchers angel swap! I never was any good at free-motion quilting, but I think this came out better than earlier projects. So happy that I could do it! Of course, the stitches are uneven, but I guess I just need a lot more practice. And besides that, my sewing machine is not the best... I want a new one! Hmmm better start saving...


Her er en liten snik-kikk på det første prosjektet mitt i stitchers angel swap'en! Jeg har aldri vært særlig flink til å frihånds-quilte, men jeg synes dette ble bedre enn tidligere forsøk. Jeg er så glad jeg fikk det til! Stingene er ikke jevne, men jeg trenger vel øvelse. Dessuten er ikke symaskina den beste, jeg trenger en ny! Det er vel bare å begynne å spare...

4 kommentarer:

LeKaQuilt sa...

Ser bra ut dette :o) Håper vi får se hele prosjektet, etter hvert !

CLaudine sa...

My sewing machine is broken down since yesterday evening and my bag is not finished: - ((I perhaps will have to also save: -))

Timotei sa...

Jeg synes det ser kjempefint ut! Du er da flink til å frihåndsquilte du! Så flott veske du viser under her også. Nydelige stoffer du har brukt!

Elins systue sa...

Synes det ble veldig fint. Sliter også med frihandquilting og har nok ikke øvd meg så mye heller